PROCEDURA DE RETUR
La Clinique, satisfactia ta este garantia noastra! Daca produsele achizitionate de pe www.clinique.ro nu te multumesc, le poti returna in starea lor initiala in termen de 14 zile de la data la care ai primit coletul.
2. AMBALEAZA PRODUSELE
Împachetează cu grijă articolele și asigură-te că acestea sunt bine fixate în cutie, astfel încât să nu cadă sau să se deterioreze în timpul transportului. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost livrate, în ambalajul lor individual original și nu trebuie să fie deteriorate, modificate, testate sau folosite. Nu uita să incluzi nota de livrare care a venit cu comanda. Dacă dorești să returnezi întreaga comandă, toate produsele trebuie returnate, inclusiv cadourile și mostrele.
3. PREDA COLETUL CURIERULUI
Echipa noastră se va ocupa de toate demersurile, astfel încât curierul să vină la adresa ta pentru a prelua și returna coletul către depozitul nostru. La momentul ridicării coletului nu va trebui să plătești nimic, deoarece costul returului va fi dedus din suma finală care îți va fi rambursată. Nu vom percepe niciun cost de procesare dacă motivul returului este legat de o livrare incompletă, incorectă sau dacă ai primit produse defecte.
ARTICOLE DETERIORATE
În momentul în care primești coletul, te rugăm să inspectezi cutia pentru eventuale deteriorări care s-ar fi putut produce în timpul transportului. Este normal ca această cutie de expediere să prezinte câteva urme de uzură, însă, dacă produsele sunt deteriorate, te rugăm să păstrezi cutia, materialele de ambalare și articolele din interior și să ne contactezi cât mai curând posibil prin chat sau la +40316318127.